Skip to main content

Καινοτομίες

Μαθητής του εκπαιδευτηρίου Γιαννόπουλου σε διδασκαλία ρομποτικών συστημάτων STEM

Οι μαθητές του Δημοτικού εξοικειώνονται από νωρίς με το σύγχρονο αυτό αντικείμενο των ολοένα και περισσότερων εφαρμογών στην επιστημονική κοινότητα.

Αναγνωρίζοντας την αξία της ενσυναίσθησης, έχουμε εισαγάγει στο εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα των Α'. Β' & Γ' Δημοτικού το μάθημα της Συναισθηματικής Νοημοσύνης, με σκοπό οι μαθητές μας να αναπτύξουν συναισθηματικές και κοινωνικές δεξιότητες.

Το επιχειρείν αποτελεί πολύτιμη δεξιότητα για τους μαθητές, η οποία θα ωφελήσει τόσο την προσωπική τους, όσο και την επαγγελματική τους εξέλιξη. Η προώθηση της επιχειρηματικότητας στο Σχολείο μας, μέσα από την ένταξη της στο διευρυμένο ωρολόγιο πρόγραμμα, ενθαρρύνει τους μαθητές να έχουν επιχειρηματικό πνεύμα, να διαμορφώνουν καινοτόμες λύσεις για τα προβλήματα της κοινωνίας, καθώς και να σχεδιάζουν προϊόντα με προστιθέμενη κοινωνικοοικονομική αξία.

Οι ώρες της Φιλαναγνωσίας και της Δημιουργικής Γραφής, που έχουν ενταχθεί στο πρωινό πρόγραμμα, είναι ώρες κατά τις οποίες οι μαθητές καταπιάνονται με σπουδαία λογοτεχνικά έργα και καλούνται να γίνουν συγγραφείς στη θέση του συγγραφέα, ανακαλύπτοντας τις τεχνικές της γραφής και ενεργοποιώντας όλες τους τις πνευματικές, ψυχικές και συναισθηματικές τους δυνάμεις.

Πέρα από την εκμάθηση των αλγορίθμων των πράξεων και της επίλυσης προβλημάτων, στόχος του Σχολείου μας είναι η ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης και η διασύνδεση των Μαθηματικών με την καθημερινή ζωή.

Μέσω της εισαγωγής του μαθήματος της Αγωγής Υγείας στο πρωινό ωρολόγιο πρόγραμμα στοχεύουμε στην αναβάθμιση της σχολικής ζωής και στη σύνδεση του Σχολείου με την κοινωνική πραγματικότητα.

Συνδυάζοντας την παραδοσιακή διδασκαλία με την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων, έχουμε εισαγάγει από το 2014 την καινοτομία “iPad 1:1” στην εκπαίδευση και παρέχουμε σε κάθε μαθητή από τη Δ’ Δημοτικού μία συσκευή iPad με το αντίστοιχο Apple Pencil.

Αναγνωρίζοντας την αξία της ενασχόλησης με τις Θετικές Επιστήμες, μία μέρα κάθε χρόνο είναι αποκλειστικά αφιερωμένη στο λεγόμενο STEAM (Science,Technology, Engineering, Arts & Mathematics).

Βγαίνοντας ψηφιακά από τα στενά όρια της τάξης, κάθε χρόνο ταξιδεύουμε μέσω του διαδραστικού πίνακα σε Μουσεία του Κόσμου. Λούβρο, Βρετανικό Μουσείο, Ερμιτάζ, Γκουγκενχάιμ είναι μόνο κάποια από τα μουσεία που είχαν οι μαθητές μας τη δυνατότητα να επισκεφθούν από την τάξη τους και να θαυμάσουν τα μοναδικά εκθέματά τους μέσα από ζωντανές διαδραστικές ξεναγήσεις.

Οι μαθητές του Γυμνασίου δημιουργούν ο καθένας το δικό του ψηφιακό Portfolio με τις επιτυχίες τους και όσα για εκείνους έχουν αξία στην ακαδημαϊκή τους πορεία. Σαν ένα πρώτο βιογραφικό, το ePortfolio περιέχει βαθμολογίες, επαίνους, βραβεία από διαγωνισμούς, διπλώματα, θυμίζει στα παιδιά όλα όσα έχουν καταφέρει, αλλά και τους υπενθυμίζει να μην επαναπαύονται, να θέτουν νέους στόχους, καθώς η γνώση δε σταματά ποτέ.

Μέσω της Συνδυασμένης Εκμάθησης Επιστημονικού Αντικειμένου & Ξένης Γλώσσας (CLIL), οι μαθητές μας έρχονται σε επαφή με τις επιστήμες της Φυσικής, της Χημείας, της Βιολογίας και της Περιβαλλοντολογίας, εκτελούν πειράματα, μαθαίνουν σχετικούς όρους επικοινωνώντας μεταξύ τους αποκλειστικά στα Αγγλικά.